sommarjobb

nu är sommarjobbet i full gång och jag börjar klockan 7 hela veckan :( idag hade vi korvmorgon så vi bjöd på korv åså och i morgon ska jag på nån miljöutbildning . Känns ändå skönt att de dåliga vädret passar på att komma då jag ändå inte kan vara ute i solen. så solen på 5 vekor får du gärna titta fram för då har jag sommarlov på riktigt :) just nu känns det verkligen inte som sommar och vädret gör en allmänt depp måste jag säga. Men jag blickar fram emot helgen och några lediga timmar :D

förövrigt denna dag har jag varit på cirkelstyrkan sen for jag till ida och tittade på fotboll med henne emelie och linnea =)
nu blir det sängen så jag orkar upp för ännu en dag på beijer , tro det eller ej men på mitt sommarjobb säljer jag brädor och skruv och det är inte alltid lätt att veta vad allt heter. men jag försöker!

God natt ! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0