Onsdag den 25 juni



dagen på jobbet fick slutas lite tidigare eftersom rasmus lag var i akut behov av en domare till ikväll så jag joppade in ! 120 kr tjänade ikväll inte helt fel till shoppingen i göteborg om ca två veckor :) då jag hade dömt klart var det bara att skynda sig för att hinna till spinningpasset =D och nu resten av kvällen har jag suttit farmför denna sak och spenderat tiden på onödiga saker bland annat har jag spenderat en hel del tid på taaz.com en bra sida som jag i tidigare inlägg nämnde där man kan ändra sin make up vilket ni kan se reslutat av i dessa tre bilder ovan på min sjukt snygga vän idislunström =D gillar verkligen att man kan göra tänderna vitare i programmet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0