Om jag kunde drömma



denna dag har bestått av jobb , cirkelstyrka , besök av de hurtiga joggarna ida och saris och sen umgåtts med anna emmelie och johanna :) måste säga att mitt liv just nu inte är kul, består till stor del bara av jobb och träna hinner inte med mycket annat :( men om några veckor är det över och då bär det av till gbg med emmis carlsson , jag längtar men ser inte fram emot den långa och ensamma tågresan så har därför införskaffat om jag bara kunde drömma som jag ska läsa på tåget, ida är verkligen in love med den boken så jag tyckte det var lika bra att läsa den , hon försöker få mig att börja läsa redan nu men jag håller mig nog till tåget :) gossip nu sen john blund,. sov gott!=D

Kommentarer
Postat av: anonym

om jag kunde drömma heter den, inte om jag bara kunde drömma!

2008-06-18 @ 11:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0