o det regnar här i piteå idag


haha, tänkte börja med att lägga in en bild på en teckning som jag också fick av min kära bror på min födelesedag, jag vet inte säkert men jag misstänker att han försökt få personen på bilden att likna mig.

ikväll bär det av till sikfors för min del, där jag ska spendera min midsommarafton med emma ;D eftersom det ändå regnar känns det ännu mer lyckat att jag valde att ta det lugnt och bara mysa i husvagnen med emma :) självklart hade det gärna fått vara lite bättre väder så man åtminstonde kunde vara ute och spela kubb , men inte det inte! men jag hoppas på en trevlig kväll ändå och alla ni andra får ha en glad midsommar=D

uppd:

vid bordet så frågade jag min bror om det var mig han ritat av på bilden och självklart svarade han ju ja. så berättade jag att jag ju hatade min fräknar så bilden var ju inte så kul, och till svar fick jag
- jo jag förstorade dom lite men inte huvudet, bara fräknarna !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0