I love you


hittade en text som jag tyckte var väldigt hemsk, tycker att ni alla ska läsa den!

LÄS TEXTEN!

Tjejen: Det är en sak jag måste berätta för dig...
Killen: Vad?
Tjejen: Jag tycker verkligen om dig..Jag tror jag håller på att bli kär i dig.
Killen: Eh?.. OK?
Tjejen: Vad menar du med OK?
Killen: Jag tycker inte om dig på det sättet.
Tjejen: Varför inte?
Killen: Det kan jag inte säga.. Kanske en annan gång.

Från den dagen fortsatte tjejen att fråga Varför inte varje gång hon såg killen fortsatte svara Jag säger en annan gång

Tjejen: Jag är trött på detta nu!
Berätta varför du inte gillar mig.
Killen: Vill du verkligen veta?
Tjejen: JA!
Killen: Det är för att du är så jävla ful!
Vad skulle det vara för mening att vara tillsammans med någon som inte äns är söt?!
Tjejen: Men...jag...
Killen: Men håll käften! och låt mig vara!

Killen går därifrån och tjejen sitter ensam kvar och gråter ut
sina känslor när hennes mobil ringer.

Tjejen: ...Hallå!
Mamman: Älskling? Jag vill att du går hem, Ok? Jag kommer hem från jobbet om några timmar.
Tjejen: OK, mamma.
Mamman: Hej då, älskar dig.
Tjejen: Älskar dig med mamma, hejdå.

Tjejen går hem på engång och så fort hon är hemma går hon in i badrummet och kollar sig i speglen.

Tjejen: Jag är inte söt nog...

Hon sätter igång, hon vet precis vad hon ska göra. 2 timmar senare kommer hennes mamma hem.

Mamman: Älskling? Är du OK?

Hon öppnar dörren och blir chokad av vad hon ser.
Badkaret var översvämmat och vattnet var rött.
Där låg hennes lilla flicka med skärsår över hela ansiktet och på handlederna.
Hennes mamma backade bakåt och var precis på väg att ringa till polisen när hon såg något på speglen som fick henne att stana till.

Där stod: Är jag tillräckligt söt nu?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0