Grillmys!

image97image99
image100image101
image102image103


igår bestämde vi oss som sagt för att tälta, så efter att jag och emma hade rört ihop en pinnbrödsdeg fick vi äntligen tag på ett tält :) så då tog vi all packning hem till emma, hämtade tältet hos jens och sen begav vi oss till stan för att köpa ltie gott inför kvällen  :) så när vi kom tillbaka till emma för att hämta alla saker så ringer emma sin pappa och frågor om hon får ta bilen och som hon redan visste svarade han nej ;P sen någon minut senare ringer emmas mamma henne och emmas börjar skratta som en galning och det tar ett tag innan hon lyckas få ur sig att hennes mamma bad oss ta gräsklippar traktorn=) så vi packade då allt i släpet och gav oss i väg:D så i ca 30km/h puttrade vi till pottan, jag tror aldrig jag har skrattat så mycket i hela mitt liv alltså :D

så när vi kom dit var danne och petter å dom där och senare kom även jens och p och hjälpte oss lite med tältet:) när vi hade fått det iordning gjorde vi en eld och grillade lite pinnbröd :D sen blev det en kubbmatch och efter det lite mys i tältet, men då fick vi veta att det spöregnade i bersika så daniel , pette och jens begav sig direkt hemåt och då var väl klockan kring 2 kanske, så efter en mycket lyckad kväll la jag ida och emma oss och tittade på oth sista avsnittet =) alltså gud nu är det bara att vänta tills nästa säsong kommer, och jag längtar redan !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0