happylife =)

 
 
då var man hemkommen från göteborg efter en mycket trevlig vecka och en sjukt kul helg i skell på trästocks :D fredag blev det förest hos ida innan vi lite senare drog ner till vattnet och till sist mot området och campingen där vi spenderade resten av kvällen :) lördag vaknade vi , alla inte fullt pigga men jag kännde mig taggad som aldrig förr , dubbelt så taggad som dagen innan :D så vid halv 4 började festandet och fixandet igen :D sen blev det max mat för mig och fanny medan dom andra åt kina mat, vi missade tydligen världens godast kina mat men max dög åt oss :D efter maten blev det förfestande hos emma med underbart folk, måste säga att det var den bästa förfest jag varit på , helt underbart ! =D sen blev det området och campingen åter igen :D  söndag skickade vi ut grabbarna så att vi kunde städa vissa mindre än andra eftersom nägra hade lyckats bli lite lagomt bakis, men rent och fint blev det tillslut och vi kunde äntligen bege oss hem mot piteå =D



 
 

väl hemma besökte jag idis och hennes gräsmatta på baksidan på en filt en stund innan jag for till mina kusiner som så bussiigt bjöd på middag eftersom mina föräldarar verkar ha övergett mig och aldrig tänker komma hem från sin semester :D rasmus verkar sakna mig och har tydligen försökt få mamma att handla presenter till mig över allt vilket inte hör till vanligheten, han har också börjat skicka sms och då jag frågar om han saknar mig svara han bara- Jisa =D haha , för ni som inte förstår är han inte bäst på att stava men han tyckte jag fick gissa om han gjorde det eller inte:)

nu så återstår en jobbar vecka , innan det åter igen blir festival och förhoppningsvis en lika underbar helg som förra =) så nu taggar vi till pdol och takida och allt vad det innebär ;D


Kommentarer
Postat av: e

förfesten var verkligen kung =D, kom å se film med oss ellan =)

2008-07-23 @ 14:32:43
URL: http://emmaanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0