pdol =D

Har inte uppdaterat på väldigt länge har bara inte orkat , men nu kommer det iaf =D


 
 


pdol var helt sjukt roligt, fredag jobbade jag till 1 jag hämtade då upp emma li på busstationen och sen så gick vi på stan och jag shoppade lite grejjs inför kvällen :D sen bar det av hem till mig för fix och då anlände även fannie som jag inte hade träffat sen avslutningen, riktigt kul :D sen blev det förfest hos emma med en massa folk innan det bar av in på området :D trevligt kväll och ett extra tummen upp till takida, fytusan så underbart :D

lördag blev det staden och titta på talanjakt för mig och julla medans emma , emma och fannie stannade hos mig och solade :D direkt efter finalen blev det hem och fixa sig igen, måste säga att det var ganska så trångt med ca 5 tjejer i mitt lillarum men det fixade vi galant för utom att fönen hann gå sönder innan jag skulle använda den men annars så :D sen blev det grillat till middag innan festen åter igen startade :D fast denna dag hos emelie, även där blev vi rätt mycket folk :D vid halv 10 drog vi in på området för att titta på magnus uggöa han var ungefär den bästa på hela festivalen, helt otrolig, vi hoppade och skrev tills vi nästan inte hade nån röst kvar. men det var det värt :)  sen flöt kvällen på och det var otroligt roligt hela lördagen :)

söndag steg vi upp ganska tidigt för tjejerna skulle med bussen så då begav jag mig till starnden med mamma och pappa för lite solande och volleybollspelande =)

slutsatsen av denna helg blir alltså helt underbar !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0