Invigning=D



gårdagens middag fick bli fläskfilé med pepparsås mycket god måste jag säga, sen gick vi direkt till invigningen:) som vanligt är det sjukt mycket folk och en härligt stämning , men det var tredje gången för mig så känns inte lika maffigt som det brukar göra !  Däremot så blev det bröllop där, jag blev nästan tårögd. Den mannen och kvinnan som gifte sig träffades för tio är sen på gothia hon är från sverige och han från tyskland. så förra året på invigningen friade han och iår gifte dom sig =D är det inte fantastiskt så säg !=D sen gick vi tillbaka till hotellet en sväng innan vi drog oss ut för ltie spaning :)det  kom några georgianare eller vars dom nu kom ifrån som drog med oss en bit, men efter dom lämnat oss dök några andra killar upp :) och kan då lova att det var en hel del att titta på bland dom =D


Kommentarer
Postat av: e

jag är avundsjuk så jag spricker :D ! vill inte ens läsa!, sakniiissss

2008-07-17 @ 19:05:40
URL: http://emmaanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0