gårdagen

Tänkte börja att berätta om min tisdag orkade inte uppdatera så jag gör det nu ist =D



först blev det jobb hela dagen fram till 5 , efter det väntade en god middag med mina föräldrar verkade hitta hem tillslut , mormor och maggan, bernt och staffan :D det bjöds på grillat men för min del blev det bara kött och sallad eftersom jag linnea och ida har börjat med gi- metoden och inte får äta kolhydrater :) det går hyffsat bra faktiskt jag trivs med sallad eller rättare sagt jag älskar sallad :D till efterrätt blev det riktigt goda jordgubbar :D sen så öpnnades det presenter för min del, alltid lika roligt =D



    

1. Latex handskar för att kunna hålla rent i lägenheten eftersom jag hatar disktrasor och toalett städning.
2. Ram att sätta balkortet som har stått och skräpat på min hylla i typ 100 år
3. kanna för te som också ska följa med till skellhell :D
4. shampoo och balsam i mini format =D
5. kokosolja för att få en snygg brunfärg ( om nu solen dyker upp nån gång )

 

Kommentarer
Postat av: EmmA

vart haru köpt kokosoljan ?:)

2008-08-06 @ 20:40:54
URL: http://emmalindhoolm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0