billyspizza


haha, då bror var på besök och vi satt och pratade kom det på tal om farmors berömda middag :D då mamma och pappa kom dit en gång för att äta öppnade hon burken och tog fram 5 billys pizzor ! hon är ju allt för söt men för henne var det lyx medans vi andra höll på att dö i skratt av bara tanken på att se henne plocka fram pizzorna. som tur var åt jag inte den gången för jag hade brustit ut i skratt ;D

För mig blev det däremot väldigt goda våfflor till midag idag och senare blev det mat igen då jag kom på 70-årskalas hos morfars bror! så nu är jag mätt och belåten kan man väl säga. hann även förbi ica och handla en tidning och lite dricka inför resan, jag dör jag vill bara åka nu, nu , nu ! just nu ser jag till och med fram emot resan så himla mysigt, att åka tåg:)  dessutom är det ju gothia tåget jag åker med så det är iaf lite ungt folk :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0