world tour

nu hag bestämt mig att bilder får vänta tills jag får tillbaka min bärbara dator, om det nu inte skulle vara så att jag känner mig lite extra ambitiös nån dag och tar mig tid att lägga in dom på den icke bärbara :D

min dag har iaf spenderats hos mormor som ungefär alla andra annandag jul dagar under mitt liv. men i år hade vi bestämt oss för att bryta traditionen med julmat eftersom alla ändå var less det så mormor kokade palt istället. singstar, guitar hero , kalas och en massa gott hann vi också med under vistelsen hos mormor och morfar=)

ikväll har jag bakat taco paj med mammsen eftersom pappa fyller år i morgon, och nu kikar jag på körslaget eftersom det verkar vara det enda sevärda som går på tv ikväll=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0