onsdag, torsdag och fredag

usch vad jag har varit dålig på att uppdatera man lovar sig själv att göra det men ndå slutar kvällen med att man ligger och sussar i sängen i stället för att uppdatera , men här kommer iaf en kort uppd =)

onsdag tog vi äntligen tag i målandet av mitt rum som jag tjatat om väldigt länge så nu är nästan hela mitt tak färdigt målat ocjh vitt och fint blir det :D sen åkte jag direkt till ida för lite slinging av hennes hår , efter det hem för lite käk och då kom även johanna på besök en stund innan det var dags för mig att dömma match i regnet, inte vidare kul men pengar bleb det i plånboken :D sen efter det var det tänkte att jag skulle umgås med ida carro carro och emelie men jag kände för att göra en tidig kväll och så fick det bli =)

 
                         före                                                               efter men inte klart än =)

Torsdag  då jag vaknade hade emelie och carroj skrivit och frågat och jag ville följa på stan vilket jag gjorde  även carros hängde med oss i staden :D vi bestämde oss för en taco tallrik på café piteå och efter det också lite fika på rödalyktan :D lite hattar provades också under stadsbesöketoch efter det åkte vi hem käkade lite och så kom emelie och även ida :D vi spelade lite kort och så innan även carro också kom :) strax efter det lämnade ida oss för lite jobb och vi fortsatte kvällen med lite milkshake,  manikyr ,guínness rekord bok och avslutade sedan kvällen med min älskling Bert Ljung =)
 


 
       

Fredag  vaknade jag tidigt för att hinna packa klart allting innan jag for till tandläkaren , efter det blev det dags att välja ny tapet eftersom att mamam gillade den första och bestämde för att ta den ist =) men jag hittade mig iaf en ny som jag gillade , sen hämtade vi ida och började resan mot skell , vi började med att äta lunch bufé på lilla kina innan vå anlände till lägenheten för uppackning av saker och sen blev det ica maxi för lite inhandling av husreda som ida kallar det och sen tillbaka till lägenheten för att lämna det , så nu har vi nog det mesta vi behöver inför skolan förutom mat åså =) så nu väntar tacos för min del =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0