golden dragon, palt och ren


i lördags var jag på golden med emelie ida och carro där det käkades en hel del god mat :D emelie ida och carro åt även banansplit till efterrätt innan vi vandrade vidare till nodo där jag åt min efterrätt som bestof av morotskaka och varmchoklad. Efter det gick vi och mötte emmis för att titta på hennes bruna hår som enligt henne var förjävligt men enligt snyggt =) efter det for vi hem till emelie tittade på lite film pratade skrattade och bara hade allmänt trevligt :)

 
  
  


igår vaknade jag vid 12 och då gjorde jag en smoothie som jag tog med mig ut i solen för lite stekande , hann inte ligga där särskilt länge förän tommy kom och hämtade upp mig och vi for till mormor för lite palt middag :D musm vad gott, hälsade även på mormors ren som bor bakom hennes garage =)


 

 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0