summerholiday

då hade man anlänt till umeå och äntligen fått sommarlov för i år, känns förjävligt med tanke på att det i storts sett bara är en vecka kvar till skolan :( igår insåg jag att i och med flytten kommer det bli ganska tomt hemma med tanke på att jag tar alla mina saker hem ifrån som är en hel del =D då jag sa det till mamma blev hon smått ledsen och bad mig sluta, för henne känns det inte alls lika kul att jag flyttar hon påstår att hon kommer hamna i nån slags depression eftersom hon inte tkr något är roligt att göra utan mig, men det ska hon nog kunna klara tror jag faktikst =D så nu snart måste det väl handlas lite inför skolan och så måste alla grejer packas och flyttas till skellefteå, känner mig faktiskt rikigt peppad =D då blir det även att skaffa simkort med emmis eftersom hon gillar att simma så vi ska köra stenhårt i höst ;D nu ska jag snart lägga mig och sova tills jag vaknar i morgon, vilket jag har sett fram emot i 7 veckor nu ;D

pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0