nu drar jag

ja som rubriken lyder nu drar jag , jag drar till skell, lägenheten och den allt för tidiga skolstarten:) men såklart också till mina underbara vänner =D det käns väl lite både och det här med skolan och allt nytt men trots allt tror jag att allt kommer bli super :D helgerna kommer ju ändå spenderas hemma i piteå till största del så man hinner med lilla piteå också =) nu ska jag packa klart åså och fixa mig innan bussen går 5 över 12 in mot stan , ska fixa lite saker med mina friends innan jag tar bussen till skell där vi hade täntk spendera kvällen på ett mysigt café eller nått liknande =) så alla ha ett fortsatt trevligt sommarlov för nu kan man väl säga att mitt i stortsett är slut . Ja eftersom min dator också har lyckats gå sönder kommer jag nog inte vara så aktiv på ett tag!

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0