lördag & söndag

kvällen igår blev helt okej, först sandträsk där en man visade oss runt i byggnaden , för säkerhetsskull bar han med sig en spade som man använder då man bakar iaf det skulle finnas nån där inne, för tydligen bor det en polack som är efterlyst i både polen och frankrike där inne och han visste inte varför , vid halv 1 var vi tillbaka i piteå och då kärde vi några varv i staden för att titta på allt folk innan vi åkte vidare till dennis för lite grrillning osv=) vid 3 traskade jag hemåt och intog sängen =)

idag har jag inte gjort någonting, förutom att hämta mitt smink som jag lyckades glömma hos carro=) nu har jag just käkat lite grillat tagit mig ett söndagsbad och snart bär det av till lägenheten för ytterligare tre skoldagar , ja precis som ni läste har jag bara 3 dagar denna vekca för på torsdag morgon åker jag och mamma till stockholm för lshopping =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0