lördag söndag och måndag :D

Lördag blev det som sagt poolparty i fannies stuga. kom till skell vid halv 4 och blev då hämtad av fannie med hennes pappa som chaufför som tog oss till hennes stuga :D vi bärjade göra oss klara och under tiden anlände ida carro sarah och stina , dom började grilla sin mat så vid halv 6 hade vi väl ätit klart, vi drog oss då inåt eftersom det började blåsa väldigt kallt :D vi hade riktigti trevligt och lite senare kom även fannies kompis theres och ännu lite senare skulle ca 6 killar komma men det visade sig att dom var dubbelt som många ungefär=) vi hade en riktigt trevlig kväll måste jag säga :)

      
 

 

söndag vaknade jag vid 10 fmed förkyld än dagen innan och kunde inte somna om det var ljust eftersom det fanns ett stort fönster utan rullgardin där ljuset bara strömmade in, jag låg väl vaken i sängen nån timma innan det blev liv i dom andra, då käkade vi frukost och städade innan fannis pappa åter igen hämtade oss och skjutsade hem dom och mig till busstationen :) jag åkte då tillbaka till umeå där stefan agne soch melker plockade upp mig :D kom hem till dukat bord med tacos på menyn :D riktigt gott och jag var riktigt hungrig=D efter maten blev det en promenad och sen började jag se jumper men gick och la mig pågrund av trötthet <:

Måndag idag alltså vakande jag ganska tidigt mös på lite här hemma hos moster innan jag följde med mormor och morfar på en lite sväng :D vi besökte coop h&m och en massa tråkiga affärer :D det blev inte mycket till shopping för min del men en chips påse och lite nötter fick jag med mig hem iaf =) till middag lagade mormor kött gryta med majskolvar =) sen lev det bad och lite tv tittande :) nu sitter jag och agnes här och äter bular medans mormor och moster pärlar lite =)
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0