en lampa släcktes

igår jobbade jag till klockan 1 , for direkt på subland med emma och åt en macka innan jag skyndade till bussen där jag mötte johanna , fredde och emelie :) vi tog bussen till luleå och var väl framme vid 3 =D då började festen och vi tog taxi till burströmstan där freddes jobbarkompis bodde ,där  fortsatte vi förfetandet , hann även med lite pizza innan vi vandrade in till stan där vi satte oss i en park innan vi gick in på området som bestod av bungy jump hoppande för en del, lite karuseller och lite line dance ;D vi blev rätt less gansal fort så 20 över tolv tog vi bussen hem, vi hade då räknat med dubbeltaxa vilket för oss skulle innebära 70 men då var det tydligen dubbel vuxen taxa, så då stod vi där med 4o kr för lite, men som tur var var det en snäll chaffis så vi fick åka ändå :D var väl hemma vid 1 och då blev det sängen direkt =)

idag verkar det som det blir städning och sånt för min del , har nyss gjort mig en smoothie så nu lär jag väl orka ta tag i detta bedrövliga stökigheter !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0