Älskade ängeln <3

Jag är glad det måste jag säga , har haft en urskön kväll med fanny emelie och carro :D vi spelade kort och jag måste säga att jag kan ju inte alltid påstå att fanny har alla hemma men med lite hjälp på traven klarade även hon av att spela vårat kortspel :D fanny lämnade våran klubb vid halv 1 så då satte vi på A walk to remember :D jag älskar den filmen verkligen den är ju hur underbar som helst och vissa grät ju då mer än andra så nu är det dags att kolla så att inte min kudde är dyngsur och full med mascara =)

måste också säga att det känns så skönt att umgås med mina älsklingar igen så som vi alltid gjorde förr , ni gör mig glad varenda sekund =D



Jag älskar er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0