suchaniceday

skön dag med underbart vädet, tog sena bussen idag eftersom vi ändå bara skulle titta på film på engelskan och tur för mig var väl också att idlu hade försovit sig så hon tog bussen med mig:) förmiddg bestod då alltså av film tittande för min del, north country tror jag att den hette, väldigt seg film vare iaf, sen lunch innan vi satte ingång med en massa labbar med permanentvätska osv. Fick iaf sluta kvart över två och vi skulle då som det var tänkt ta kavrt över två bussen hem till idis place och då vi såg den började vi springa men den där busscahffisen verkade inte alls ha nån alls hänsyn för oss ungdomar så han tyckte det var lika bra att köra iväg, så det fick bli lite skolkatalog tittande hos stina innan nästa buss tog oss hem till ida för lite packande eftersom min loverida följde med hem till piteå idag, och hur kul kändes inte det ? joo underbart roligt :D 

image44

pizza bullar blev det också till middag, mycket gott faktiskt då min mage var väldigt hungrig. ska nog på icis en sväng med moderjord nu men innan dess hade jag tänkte kolla lite på tågresor till gbg eftersom jag inte bokat den än och känner att det verkligen är dags nu, förresten så fick jag också en oväntad lön som förmodligen kommer in på mitt konto i morgon och det blev även jobb på laponia på lördag så det blir väl nåra hundra där med så nu känner jag mig ändå ganska lugn inför sommaren och sommarkläderna som ska inhandlas. har hittat en massa kläder som jag vill beställa , men vi får väl se hur det blir med den saken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0