ohhappyday!

ifredags vare fest med brudarna, först lite fest hos johan sen for vi ganska fort hem till dessi där det också var fest :) Där fick man även träffa bella , och det var inte igår kan man lugnt säga, det var då minst 2 år sen man såg henne senast så det var himla roligt. Sen blev det sunes och mat för de flesta innan vi åkte hem och sov.

i lördags vaknades det klockan 10 för min del, sen blev det stan och lite shopping med carro och ida. Sen blev det tv tittande och en massa godsaker och förstås en hel del prat. Jag tror att det är svårt att riktigt förstå allting ibland , sånna saker känns inte värda att diskutera . så jag blev lite less och besökte john blund i sackosäcken :D

idag sov jag riktigt länge, sen klippte jag moster och tittade även på resor till göteborg för nu äre även bestämt att jag åker med emmiz carlsson till gothia i sommar, så den 13 Juli säger vi bara Göteborg  here we come !;D Sen åkte jag till johannsipannsi och umgicks , sen hem tränade och nu blire andra avenyn för hela slanten :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0