Beijer byggmaterial

joobbbat idag , mellan 9 och 1;D Precis innan jag skulle far hem fick jag syn på detta ordspråk " man ska äta för att leva inte leva för att äta" och du är ju verkligen sant egentligen. Man brukar allltid försöka hålla sig undan från alla dessa godsaker , men då tycker vissa man borde njuta av de medans man lever men man lever ju ändå inte för maten , fast ibland känns det som det. Man känner sig nästan tom när man inte köper det där godis och de där bullarna men varför ska allt kretsa kring saker man äter det finns bättre saker i livet än at ttänka på det.  Så från och med nu äter jag det jag behöver för att klara mig resten kan vara, åtminstone så länge jag kan!

Nu vänter den dagliga promenaden , men jag ser verkligen inte fram emot att vandra i all snö som kommit under natten som förmodligen nu blivit slask vilket innebär att jag kommer att vara sjöblöt i skorna innan jag kommer hem.

take care ! : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0